طراحي وب سايت طراحي وب سايت .

طراحي وب سايت

طراحي سايت رايگان

طراحي سايت رايگان شركتي...
شركت ها و موسسات با داشتن يك سايت حرفه اي ميتوانند رزومه شركت و معرفي نامه خود، كالا ها و محصولات يا خدمات خود را بدون داشتن محدوديت مكاني و محدوديت زماني، معرفي نمايند. طراحي سايت شركتي امروزه بيشترين نوع طراحي را به خود اختصاص داده است.

پيدا كردن بازارهاي هدف از طريق بازاريابي اينترنتي كه لازمه ي آن داشتن يك سايت حرفه اي و كار شده است، از اصلي ترين مسائلي است كه ميتوان از طريق طراحي سايت شركتي به آن رسيد.

در صورتي كه طراحي سايت شركتي با توجه به استانداردهاي سئو و گوگل طراحي شود، شركت يا موسسه ميتواند در بازه ي زماني كوتاه به اهداف بازاريابي اينترنتي هدفمند خود برسد. طراحي سايت شركتي يكي از مهمترين انواع طراحي سايت است كه بايد با توجه به نوع كار و تجارت شركت و توجه به بازارهاي هدف و در نظر گرفتن كلمات كليدي و كلمات هدف آن شركت و موسسه طراحي گردد.

ظاهرا طراحي سايت شركتي بايد بصورتي باشد كه مشتريان هدف خود را راضي نگه دارد. داشتن يك گرافيك مناسب ولي در عين حال زيبا با توجه به جزئيات آن ميتواند در اعتماد سازي مشتريان به آن كمپاني تاثير به سزايي داشته باشد. امكانات در قالب طراحي سايت شركتي طوري قرار ميگيرند كه اهداف اصلي شركت را در مسير درستي روبروي كاربر قرار بدهند.
اما تاكيد اصلي يك طراحي سايت شركتي، توجه به حضور در صفحه ي اصلي گوگل روي كلمات كليدي و نام شركت مي باشد. حضور در صفحه اول و لينك هاي بالاي گوگل، با طراحي سايت شركتي حرفه اي و بهينه سازي شده براي گوگل امكان پذير است. استفاده از طراحي هاي آماده و سايت هاي كپي مسلما نميتواند در اين راه به شركت كمك كند. هزينه ي يك باره و درست روي طراحي سايت شركتي به صورت اختصاصي و حرفه اي قدم اول براي تحول شركت از طريق بازاريابي اينترنتي است.
هدف از داشتن سايت شركتي چيست ؟
مهمترين هدفي كه مسلما يك شركت از طراحي سايت شركتي براي خود دنبال مي نمايد، معرفي شركت و بازاريابي اينترنتي و افزايش فروش و درآمد زايي از سايت مي باشد.
البته اهداف ديگري نيز در اين بين وجود دارند، از جمله اين اهداف:
* ارائه خدمات و فروش به صورت اينترنتي
* سهولت كار خريد و يا دريافت خدمات براي مشتريان
* معرفي محصولات ( رنگ، نوع، اندازه، قيمت و...) در طراحي سايت شركتي
* معرفي خدمات براي طراحي سايت شركتي
* تجارت سودآور
* دريافت تبليغات و درآمد زايي از سايت
* رسيدن به مفهوم برند سازي براي يك شركت در طراحي سايت شركتي
* كم كردن نيرو هاي كاري با استفاده از ايجاد بخش هاي متنوع الكترونيك
*صرفه جويي در كاغذ و البته كاغذ بازي هاي اداري

اين اهداف حتي همگي در كنار هم نيز مي توانند هدف يك شركت از طراحي سايت شركتي باشد.


برچسب: طراحي، وب، سايت، وب سايت، طراحي وب سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ساعت: ۰۱:۱۴:۵۶ توسط:akan موضوع: